Tekstiviestit kustomoidun integraation avulla

Rakennamme avaimet käteen palveluna täysin kustomoidun tekstiviestiautomaation mihin tahansa järjestelmään integroituna.

Tekstiviestien integrointi kaikkiin järjestelmiin

Kaikkea ei aina kannata tehdä itse. Meiltä löytyy valmis, räätälöitävä tekstiviestiratkaisu ja yli vuosikymmenen kokemus tekstiviestien ja integrointien parissa. Voimme toimittaa erittäin laajan järjestelmän tai vain pienen ratkaisun, jossa tekstiviestillä hoidetaan jokin yksittäinen toiminto.

Tarjoamme automatisoidut tekstiviestit julkaisujärjestelmiin, kuten WordPress/WooCommerce, Shopify ja Magento sekä muihin vastaaviin alustoihin. Integroinnit onnistuu myös CRM-järjestelmiin kuten HubSpot, Pipedrive, Salesforce, Microsoft Dynamics 365 tai Upsales. Myös ERP-alustat kuten Admicom, Tehden, Lemonsoft, Oscar ja Visma ovat yhteensopivia palvelumme kanssa. Voimme toimittaa ratkaisun myös muille alustoille sekä itse rakennettuihin järjestelmiin.

Lue verkkokauppiaan asiakastarina: Automatisoidut tekstiviestit – asiakaspalvelun väsymätön apulainen

Esimerkkejä

Esimerkkejä toiminnoista ja käyttötarkoituksista joita voi tekstiviesteillä toteuttaa ja tehostaa verkkokaupoissa ja -sivustoilla, CRM:ssä, ERP:ssä ja muissa järjestelmissä:

Sisäänkirjautuminen

2FA kirjautuminen ja unohtuneen salasanan toimitus

Tärkeät lomakkeet

Tekstiviesti-ilmoitus kun esim. verkkosivustolta lähetetään tärkeä lomake

Varastotilanteen ilmoitukset

Jos tietty tuote on loppunut varastosta ja asiakas on ilmaissut kiinnostuksensa tuotetta kohtaan, verkkokauppa voi ilmoittaa tekstiviestillä, kun tuotetta on jälleen saatavilla.

Asiakaspalaute ja kyselyt

Tekstiviestejä voidaan käyttää kyselyn tai palautteen keräämiseen asiakkailta ostokokemuksen jälkeen.

Tilausvahvistukset

Kun asiakas tekee tilauksen, hänelle voidaan lähettää tekstiviesti tilauksen vahvistamiseksi ja antaa tietoja tilauksen etenemisestä.

Toimitusilmoitukset

Kun tilaus on lähetetty tai se on saapumassa perille, asiakkaalle voidaan lähettää tekstiviesti arvioidusta toimitusajankohdasta tai saapumisilmoitus.

Tarjoukset ja alennukset

Verkkokaupat voivat lähettää tekstiviestejä erikoistarjouksista, alennuksista tai uusista tuotteen julkaisuista niille asiakkaille, jotka ovat antaneet luvan markkinointiviestintään.

Noutokehoitukset

Jos verkkokaupassa tai huollossa on noutopiste tai click-and-collect -palvelu, asiakkaille voidaan lähettää tekstiviesti kun tilaus on valmis noudettavaksi.

Mobiilimaksaminen

Maksut vaivattomasti puhelimella ilman erillisten sovellusten lataamista.

Maksutiedot ja -muistutukset

Tekstiviestejä voidaan käyttää ilmoittamaan maksun tilasta tai muistuttamaan asiakasta erääntyvästä maksusta.

Asiakastapaamisten muistutukset

Tekstiviestimuistutukset tulevista tapaamisista tai konsultaatiosta automaattisesti CRM:stä.

Myynnin seuranta

Tekstiviestejä voidaan käyttää muistuttamaan myyntitiimiä myyntitavoitteista.

Loyalty-ohjelmat

Asiakasuskollisuusohjelmiin liittyviä pisteitä, tarjouksia tai etuja voidaan tiedottaa tekstiviesteillä.

Varoitusviestit

Esimerkiksi, jos CRM havaitsee mahdollisen ongelman asiakastilillä, kuten laskun erääntymisen, se voi automaattisesti lähettää tekstiviestimuistutuksen asiakkaalle.

Tilaisuudet ja tapahtumat

Yritykset voivat ilmoittaa asiakkaille tulevista tapahtumista, webinaareista tai koulutuksista tekstiviestien kautta.

Henkilöstöhallinto

ERP-järjestelmiin voidaan automatisoida tekstiviestimuistutuksia työvuoroista, lomapäivistä tai muista HR-liittyvistä asioista.

Tuotannon ilmoitukset

Jos tuotantolinjalla on häiriöitä tai keskeytyksiä, tekstiviestejä voidaan käyttää nopeaan kommunikointiin asianosaisten henkilöiden tai tiimien kanssa.

Myynti ja asiakassuhteet

Kun suuret tilaukset tai sopimukset vahvistetaan, myyntitiimi tai asiakaspalvelu voi saada automaattisia tekstiviesti-ilmoituksia.

Ylläpitomuistutukset

Tekstiviestit voivat informoida teknistä tiimiä tai ylläpitohenkilökuntaa suunnitelluista huolto- tai päivitystöistä.

Turvallisuusilmoitukset

Jos ERP-järjestelmä havaitsee mahdollisia tietoturvaloukkauksia tai epäilyttävää toimintaa, se voi lähettää tekstiviestihälytyksen IT-tiimille.

Projektinhallinta

Projektitiimit voivat saada tekstiviesti-ilmoituksia tärkeistä päivämääristä, muutoksista tai tehtävistä liittyen projekteihin.

Kriisiviestintä

Jos yrityksessä tapahtuu odottamaton kriisi tai häiriö, tekstiviestejä voidaan käyttää nopeaan ja tehokkaaseen viestintään henkilöstölle tai sidosryhmille.

Näiden lisäksi käyttötarkoituksia tekstiviesteille löytyy lähes loputtomasti. Tekstiviestien hyödyntäminen eri järjestelmissä voi merkittävästi nopeuttaa ja tehostaa organisaation reagointikykyä, parantaa prosessien hallintaa ja vähentää viestinnän viivettä monilla liiketoiminnan alueilla.

Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella niin saadaan hommat alkuun. Aloitellaan ilmaisella puolen tunnin alkukartoituksella, joka ei sido mihinkään.

Ota yhteyttä

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Ryhmätekstiviestit.fi

myynti@ryhmatekstiviestit.fi

Preoni Oy / ISE Dev Oy

Vasarakatu 1
40320 Jyväskylä

ISE.fi

Avaa tili

Valitse itsellesi sopiva palvelupaketti ja testaile rauhassa – ensimmäinen kuukausi on kuukausimaksuton. Riskitön kokeilu; ei luottokorttitietoja, ei avausmaksuja, eikä vanhenevia krediittejä ja tilauksen voi irtisanoa milloin vain.

Avaa tili

Ryhmätekstiviestit

Mobiilimarkkinointia kustannustehokkaasti

Ratkaisumme