Tekstiviestien integrointi kaikkiin järjestelmiin
Kaikkea ei aina kannata tehdä itse. Meiltä löytyy valmis, räätälöitävä tekstiviestiratkaisu ja yli vuosikymmenen kokemus tekstiviestien ja integrointien parissa. Voimme toimittaa erittäin laajan järjestelmän tai vain pienen ratkaisun, jossa tekstiviestillä hoidetaan jokin yksittäinen toiminto.
Tarjoamme automatisoidut tekstiviestit julkaisujärjestelmiin, kuten WordPress/WooCommerce, Shopify ja Magento sekä muihin vastaaviin alustoihin. Integroinnit onnistuu myös CRM-järjestelmiin kuten HubSpot, Pipedrive, Salesforce, Microsoft Dynamics 365 tai Upsales. Myös ERP-alustat kuten Admicom, Tehden, Lemonsoft, Oscar ja Visma ovat yhteensopivia palvelumme kanssa. Voimme toimittaa ratkaisun myös muille alustoille sekä itse rakennettuihin järjestelmiin.
Lue verkkokauppiaan asiakastarina: Automatisoidut tekstiviestit – asiakaspalvelun väsymätön apulainen
Esimerkkejä
Esimerkkejä toiminnoista ja käyttötarkoituksista joita voi tekstiviesteillä toteuttaa ja tehostaa verkkokaupoissa ja -sivustoilla, CRM:ssä, ERP:ssä ja muissa järjestelmissä:
Sisäänkirjautuminen
2FA kirjautuminen ja unohtuneen salasanan toimitus
Tärkeät lomakkeet
Tekstiviesti-ilmoitus kun esim. verkkosivustolta lähetetään tärkeä lomake
Varastotilanteen ilmoitukset
Jos tietty tuote on loppunut varastosta ja asiakas on ilmaissut kiinnostuksensa tuotetta kohtaan, verkkokauppa voi ilmoittaa tekstiviestillä, kun tuotetta on jälleen saatavilla.
Asiakaspalaute ja kyselyt
Tekstiviestejä voidaan käyttää kyselyn tai palautteen keräämiseen asiakkailta ostokokemuksen jälkeen.
Tilausvahvistukset
Kun asiakas tekee tilauksen, hänelle voidaan lähettää tekstiviesti tilauksen vahvistamiseksi ja antaa tietoja tilauksen etenemisestä.
Toimitusilmoitukset
Kun tilaus on lähetetty tai se on saapumassa perille, asiakkaalle voidaan lähettää tekstiviesti arvioidusta toimitusajankohdasta tai saapumisilmoitus.
Tarjoukset ja alennukset
Verkkokaupat voivat lähettää tekstiviestejä erikoistarjouksista, alennuksista tai uusista tuotteen julkaisuista niille asiakkaille, jotka ovat antaneet luvan markkinointiviestintään.
Noutokehoitukset
Jos verkkokaupassa tai huollossa on noutopiste tai click-and-collect -palvelu, asiakkaille voidaan lähettää tekstiviesti kun tilaus on valmis noudettavaksi.
Mobiilimaksaminen
Maksut vaivattomasti puhelimella ilman erillisten sovellusten lataamista.
Maksutiedot ja -muistutukset
Tekstiviestejä voidaan käyttää ilmoittamaan maksun tilasta tai muistuttamaan asiakasta erääntyvästä maksusta.
Asiakastapaamisten muistutukset
Tekstiviestimuistutukset tulevista tapaamisista tai konsultaatiosta automaattisesti CRM:stä.
Myynnin seuranta
Tekstiviestejä voidaan käyttää muistuttamaan myyntitiimiä myyntitavoitteista.
Loyalty-ohjelmat
Asiakasuskollisuusohjelmiin liittyviä pisteitä, tarjouksia tai etuja voidaan tiedottaa tekstiviesteillä.
Varoitusviestit
Esimerkiksi, jos CRM havaitsee mahdollisen ongelman asiakastilillä, kuten laskun erääntymisen, se voi automaattisesti lähettää tekstiviestimuistutuksen asiakkaalle.
Tilaisuudet ja tapahtumat
Yritykset voivat ilmoittaa asiakkaille tulevista tapahtumista, webinaareista tai koulutuksista tekstiviestien kautta.
Henkilöstöhallinto
ERP-järjestelmiin voidaan automatisoida tekstiviestimuistutuksia työvuoroista, lomapäivistä tai muista HR-liittyvistä asioista.
Tuotannon ilmoitukset
Jos tuotantolinjalla on häiriöitä tai keskeytyksiä, tekstiviestejä voidaan käyttää nopeaan kommunikointiin asianosaisten henkilöiden tai tiimien kanssa.
Myynti ja asiakassuhteet
Kun suuret tilaukset tai sopimukset vahvistetaan, myyntitiimi tai asiakaspalvelu voi saada automaattisia tekstiviesti-ilmoituksia.
Ylläpitomuistutukset
Tekstiviestit voivat informoida teknistä tiimiä tai ylläpitohenkilökuntaa suunnitelluista huolto- tai päivitystöistä.
Turvallisuusilmoitukset
Jos ERP-järjestelmä havaitsee mahdollisia tietoturvaloukkauksia tai epäilyttävää toimintaa, se voi lähettää tekstiviestihälytyksen IT-tiimille.
Projektinhallinta
Projektitiimit voivat saada tekstiviesti-ilmoituksia tärkeistä päivämääristä, muutoksista tai tehtävistä liittyen projekteihin.
Kriisiviestintä
Jos yrityksessä tapahtuu odottamaton kriisi tai häiriö, tekstiviestejä voidaan käyttää nopeaan ja tehokkaaseen viestintään henkilöstölle tai sidosryhmille.
Näiden lisäksi käyttötarkoituksia tekstiviesteille löytyy lähes loputtomasti. Tekstiviestien hyödyntäminen eri järjestelmissä voi merkittävästi nopeuttaa ja tehostaa organisaation reagointikykyä, parantaa prosessien hallintaa ja vähentää viestinnän viivettä monilla liiketoiminnan alueilla.
Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella niin saadaan hommat alkuun. Aloitellaan ilmaisella puolen tunnin alkukartoituksella, joka ei sido mihinkään.
Ota yhteyttä
Ryhmätekstiviestit.fi
myynti@ryhmatekstiviestit.fi
Preoni Oy / ISE Dev Oy
Vasarakatu 1
40320 Jyväskylä
Avaa tili
Valitse itsellesi sopiva palvelupaketti ja testaile rauhassa – ensimmäinen kuukausi on kuukausimaksuton. Riskitön kokeilu; ei luottokorttitietoja, ei avausmaksuja, eikä vanhenevia krediittejä ja tilauksen voi irtisanoa milloin vain.