Tekstiviestimarkkinointi

Tekstiviestimarkkinointi, myös SMS-markkinointi, on digitaalisen markkinoinnin muoto, joka tarkoittaa mainosviestien tai päivitysten lähettämistä yksilöille tekstiviesteinä heidän matkapuhelimilleen. Se on suora ja välitön tapa yrityksille viestiä asiakkaidensa kanssa.

Tekstiviestimarkkinointiin kuuluu yleensä lyhyiden ja ytimekkäiden viestien lähettäminen, jotka sisältävät esimerkiksi tarjouksia, alennuksia, tapahtumamuistutuksia, tuoteuutisia tai muita asiaankuuluvia tietoja. Yritykset käyttävät tätä menetelmää tavoittaakseen kohdeyleisönsä suoraan, sillä monet ihmiset kantavat matkapuhelimiaan mukanaan läpi päivän ja tekstiviestit luetaan usein nopeasti.

On tärkeä muistaa, että tekstiviestimarkkinointiin liittyy olennaisesti luvan saaminen vastaanottajilta (opt-in) sekä yksityisyyssääntöjen noudattaminen. Monissa maissa on erityisiä säädöksiä ja lakeja, jotka säätelevät tekstiviestimarkkinointia, joten liiketoimijoiden on tärkeää olla tietoisia näistä säännöksistä ja noudattaa niitä.

Ryhmätekstiviestit

Mobiilimarkkinointia kustannustehokkaasti

Ratkaisumme